Wat is de levertijd?

We streven er naar om binnen 3 werkdagen jouw bestelling op te sturen. Dit is met uitzondering van gepersonaliseerde producten. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen bij postbedrijven. Meer informatie? Kijk dan vooral hier.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat kan zeker. Je kunt bij het betalen aangeven dat je de bestelling wilt ophalen in plaats van verzenden (dit scheelt verzendkosten) en dan krijg je van ons een bericht zodra jouw bestelling klaarligt.

Kan ik achteraf betalen?

Dat kan zeker! Little Yune is trotse partner van Klarna.

Verzenden jullie ook naar België?

Ja! Dat doen we zeker. Je kunt bij jouw gegevens gewoon een Belgisch adres invullen en dan sturen wij het naar je op.

Kan ik het assortiment van Little Yune ook inkopen voor wholesale/b2b?

Wat leuk dat je interesse hebt in onze producten! Dat kan uiteraard. Je kunt ons direct een berichtje sturen via de mail of whatsapp of kijk eens bij de inkoopplatformen waar Little Yune partner van is. De inkoopplatformen vind je hier.

Welke maat haarspeldjes moet ik kiezen?

Om je zo goed mogelijk te adviseren schreef ik een blogpost over de verschillende maten. Kom je er dan nog niet uit? Dan mag je ons altijd een berichtje sturen.

Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden?

Dan kun je ons altijd een email of whatsapp bericht sturen. We komen dan zo snel mogelijk terug op je vraag. Mocht het om een bestelling gaan, zou je dan jouw ordernummer ook in het bericht willen meesturen?

Je kunt een e-mail sturen naar littleyune@outlook.com

of een whatsapp bericht naar 06-83498787

Of vul hieronder het contactformulier in :)

Neem contact met ons op!

Deze site wordt beschermd door hCaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van hCaptcha zijn van toepassing.

  • Klantenservice

    littleyune@outlook.com
  • Volg je ons al?